آخرین اخبار
کد مطلب: 80610
نماينده مردم انديمشک در مجلس مطرح کرد:
سکوت صدا و سيما در برابر اقدامات تفرقه انگيز غرب
تاریخ انتشار : 1393/06/16 18:53:06
نمایش : 1353
نماينده مردم انديمشک در مجلس گفت: اشخاصي هستند که سعي دارند تا آب در آسياب دشمن ريخته و انسجام بين اقشار و قوميت هاي مختلف را از بين ببرند.
به گزارش سلام لردگان، سيد عيسي دارايي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج، با بيان اينکه قرآن کريم به صراحت قوميت گرايي را رد کرده و مردم را به اتحاد و هم دلي دعوت مي کند، گفت: خداوند در قرآن کريم مي فرمايد که ما شما را از طوايف مختلف آفريده ايم تا يکديگر را بشناسيد.

وي ادامه داد: امروز دشمنان نظان مقدسمان سعي دارند تا با وحدت، که در قرآن به آن تأکيد شده است مبارزه کنند. آن ها مي دانند که وحدت مانعي بزرگ در پيش روي اهدافشان است و بر همين اساس تمام تلاش خود را مي کنند تا با تفرقه انگيزي در جوامع مختلف و بخصوص کشور هاي اسلامي، وحدت را از بين ببرند.

نماينده مردم انديمشک در مجلس درگيري هاي کشورهاي منطقه را نيز حاصل از بين رفتن وحدت دانست و يادآور شد: به لطف خداوند، مردم با بصيرت ما با توجه به رهنمودهاي قرآن و رهبر معظم انقلاب اجازه ورود نفاق به جامعه را نداده اند، البته اشخاصي هستند که سعي دارند تا آب در آسياب دشمن ريخته و انسجام بين اقشار و قوميت هاي مختلف را از بين ببرند.

وي با اشاره به مطالب و پيامک هاي طنزي که به اختلاف و نفاق در جامعه دامن مي زنند، تصريح کرد: اينگونه مطالب کاري کاملا سازماندهي شده از سوي دشمنان است. متأسفانه گاهي اوقات همين مطالب به ظاهر ساده موجب درگيري بين چند قوميت شده است. غرب سعي دارد تا کرد، لر، ترک، عرب و ديگر اقوام کشور ما را از يکديگر متمايز کند تا تحقق اهداف شومش سهل و آسان بشود.

دارايي در خاتمه با تأکيد بر اينکه بايد در برابر تحرکات دشمن هشيار بود، گفت: صدا و سيما و نهادهاي فرهنگي کشور بايد برنامه هاي ويژه اي براي معرفي فعاليت هاي تفرقه انگيز دشمن داشته باشند، تاکنون بخش فرهنگي کشور سکوت اختيار کرده است. مسوولين بدانند که پيروزي ملت در صحنه هاي انقلاب در گروه همين وحدت بين قوميت ها است.

انتهاي پيام /
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس